System T.E.A.M. - Together Everyone Achieves More

Logo System T.E.A.M.

System T.E.A.M.

    Chciałbyś poczuć się jak komandos odbijający porwanych zakładników z rąk handlarzy bronią? Czy może jak żołnierz walczący na froncie z irackimi terrorystami? A może wolisz stanąć po przeciwnej stronie barykady i z rozkazu narkotykowego bosa zaatakować oddział policji? Skorzystaj z jedynej takiej okazji w życiu.
    System T.E.A.M. to specjalnie przygotowane misje w których razem ze swoją drużyną będziesz musiał wykonać serię zadań, aby osiągnąć zwycięstwo. Przez wiele godzin będziecie musieli stawiać czoła przeciwnikom odbijając budynki z ich rąk, przedzierając się przez lasy, odbijając zakładników, skacząc ze śmigłowców oraz robiąc wiele innych ekstremalnych rzeczy. Zapewnimy wam wrażenia jakich nie zapomnicie przez całe życie.

Together Everyone Achieves More

  System T.E.A.M. to więcej niż impreza integracyjna i sposób na rozerwanie się. Otrzymacie szkolenie ze współpracy jak komandosi i wykorzystacie je w praktyce. Dzięki takim przeżyciom poznacie swoje mocne i słabe strony. Nauczycie się reagować w sytuacji w której nie wszystko idzie zgodnie z planem a decydować o dalszych działaniach trzeba szybko. Zbudujecie między sobą zaufanie i nauczycie się rozumieć siebie bez słowa. Stworzycie prawdziwy zespół i razem będziecie osiągali więcej.

   Scenariusze tworzymy na zamówienie, dostosowując do potrzeb klienta. Dostępnych mamy wiele elementów takich jak: przelot śmigłowcem, przejazd wozem opancerzonym, przejazd jeepami, skok ze spadochronu, porwania, szkolenia wojskowe, szkolenia medyczne oraz wiele innych. Poniżej wypisanych jest kilka przykładowych scenariuszy.

Skok ze spadochronem. Niesamowite urozmaicenie do gry ASG lub Paintball

Scenariusz Gwatemala

   Śmigłowiec komandosów został zestrzelony. Z awaryjnego lądowania wszyscy wychodzą bez poważnych obrażeń. Niestety nie mają możliwości skontaktować się z dowództwem bo zniszczona została radiostacja. Otaczają ich wrogowie. Muszą znaleźć sposób na ucieczkę z nieprzyjaznego terytorium.
   Według mapy, w pobliżu znajduję się baza wroga. Jedyną szansą na ratunek jest skorzystanie ze znajdującej się tam radiostacji i wezwanie wsparcia. Aby tam dotrzeć muszą najpierw przedostać się przez las pełen przeciwników.

   Misja dla 6-8 osób.
   Czas trwania: 2dni

Atak z helikoptera wykonany w trakcie gry Paintball lub ASG

Scenariusz BLACK ops - GROM&SKORPION

   Żołnierze zostają wysłani na tajną misję do Afganistanu. Muszą zabić lidera grupy siatki terrorystycznej dowodzącego w tym rejonie oraz odbić porwanych dziennikarzy. Podczas wykonywania zadania pojawia się problem - do miasta przyjeżdza transport broni chemicznej. Zagrożeni są wszyscy mieszkańcy miasta. Muszą podjąć decyzję czy zasadzić się na konwój z bronią chemiczną, czy podjąć próbę odbicia zakładników. Muszą reagować szybko.

   Misja dla grupy 10-16 osób.
   Czas trwania: 8h-10h

Udzielanie pierwszej pomocy w trakcie gry ASG lub Paintball

Scenariusz Porachunki gangów

   Realizacja tego scenariusza odbywa się w nietypowy sposób. Porwana zostaje jedna osoba (kierownik, narzeczona pana młodego itp.). Porywacze kontaktują się z resztą osób i przekazują instrukcje, które muszą wykonać, aby porwanemu nic się nie stało. Po dotarciu grupy na miejsce odnajdują skrzynie pełne broni. Porywacz ponownie dzwoni. Mówi, że jego córka została porwana. Żąda odbicia jej i oddania, albo porwany zginie. Muszą to zrobić ludzie nie związani z nim, bo inaczej jego córka zginie. Nagle w tle słychać krzyki. Poznajecie głos porwanego. Krzyczy, że jest przetrzymywany w opuszczonej fabryce. Rozmowa zostaje przerwana.
   Grupa staje przed wyborem: spełnić żądania porywacza i odbić jego córkę, czy na własną rękę spróbować uratować porwanego?  

   Misja dla 4-6 osób
   Czas trwania: 4h-6h

Rozgrywka Paintball/ASG w opuszczonym budynku

   Scenariusz Marines assault

   Grupa żołnierzy przedostaje się na wyspę, na której znajduje się baza wroga. Dochodzi do zaciętej walki miedzy desantem, a gwardią broniącą wyspy. Po przejęciu bazy Marines okopują się i przygotowują do kontr ataku. Po odpartym ataku kontaktują się z dowództwem i informują o przejęciu bazy. Przybywa transport, który zabiera grupę w dalsze rejony walk.

   Misja dla 16-20 osób
   Czas trwania: 2dni-3dni

Atak z helikoptera graczy ASG/Paintball

Partnerzy